Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

laigzem
LAIGZEM Women Ankle Boots Sequined Side Zip Round Toe Thick High Heels Platform Short Boots Ladies Shoes Woman Size 36 38 40 43
$111.31-38%

ikoky
Adult Products Cock Rings Penis Sleeve Penis Ring 5pcs/set Time Delay Ejaculation Sex Toys for Men Dick Extensions Condom
$7.10-22%

Ftshist
Ftshist Shiny Patent Leather Elastic Choker Garter Suspenders For Long Gloves Bondage Look Necklace Diablo Cosplay Accessory
$19.34-38%

shibari
30 Meter Shibari Cotton Rope with Fetish Slave Whole Body Restraint Costume for Couple BDSM Bondage Exotic Roleplay Sex Toys
$10.10-52%

leg binder
BDSM Bondage Leg/Arm Binder,Behind Back Straight Jacket,SM Leather Armbinder Restraint Slave Lockable Glove With Shoulder Straps
$14.46-3%

rubber latex dress
Women Sexy latex Clubwear Tight hot dress Fetish Black wetlook Faux Leather Catsuit Erotic Pole Dance pvc lingerie rubber dress
$30.79-41%

penis extender
Penis Enlargement Sex Toys For Men Cock Ring Stretcher Extender Sleeve Reusable Condoms Goods Adults Products Erotic Couple Tool
$4.84-52%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Magnetic lock for self-bondage
Magnetic lock for self-bondage
€145

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


Zur Belebung
#1
Es gibt kaum deutschsprachige Foren über Selbstbondage, da sollte diese Abteilung doch gepflegt werden!

Eine Idee habe ich: Auf Anfrage eines Forenmitglieds habe ich vor einiger Zeit eine Anleitung für die Verwendung eines Bolero-Single-Gloves auf Deutsch übersetzt. Diese werde ich hierher kopieren. Vielleicht übersetze ich auch noch ein paar andere Anleitungen von mir. Wer weitere Übersetzungen möchte (bitte nur Anleitungen, keine Diskussionen oder Geschichten), kann mir eine PN schicken, aber ich weiß nicht, wieviel Zeit ich aufwenden kann, verspreche also nichts!
Reply
#2
Probiers einfach mal, mal sehen, wie die Resonanz so ist. Aber finde ich klasse!
(Und zeigt mir mal wieder, dass ich mich dringend mal mehr damit beschäftigen sollte...)
Reply




Contributors: B1u3 (1) , Strappado (1)