Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

bimbo sissy
Bimbo Sissy Design Cotton Sexy Crop Tee Swinger Humorous Fun Flirty Style T-Shirt Hotwife Funny Naughty Sports Blouse
$7.85

1d oil pantyhose
1D oil bright sexy pantyhose shiny beautiful leg socks one line crotch affection fun stockings
$3.33

leather pencil skirt
Women Mini Faux Leather Solid Pencil Skirts High Waist PU Skirts Slim Short Skirt Bottoms Female
$9.67-4%

aoylisey
Women Ballet Leotards Tank Dance Wear Jumpsuits Playsuit Sleeveless Spandex Classical Gymnastic Bodysuit Fitness Suits Costume
$22.75-34%

latex bondage
1 Pair Wholesale PVC Vinyl Spandex Zentai Long Black/Red Opera Gloves Unisex Latex Bondage Clubwear PVC Gloves
$8.08-28%

transparent pantyhose
1/2pairs Thin Transparent Women Stockings Sexy Temptation Invisible Socks Pantyhose Leggings Nightclub Silk Tights Panty Hose
$2.95

shiny swimsuit
2023 Bikini Sexy Swimwear Women Swimsuit Push Up Bikini Set Shiny Crystal Diamond Chain Bathing Suit Beach Maillot De Bain Femme
$11.46-19%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Electronic selfbondage and chastity box
Electronic selfbondage and chastity box
€69.90

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


Zur Belebung
#1
Es gibt kaum deutschsprachige Foren über Selbstbondage, da sollte diese Abteilung doch gepflegt werden!

Eine Idee habe ich: Auf Anfrage eines Forenmitglieds habe ich vor einiger Zeit eine Anleitung für die Verwendung eines Bolero-Single-Gloves auf Deutsch übersetzt. Diese werde ich hierher kopieren. Vielleicht übersetze ich auch noch ein paar andere Anleitungen von mir. Wer weitere Übersetzungen möchte (bitte nur Anleitungen, keine Diskussionen oder Geschichten), kann mir eine PN schicken, aber ich weiß nicht, wieviel Zeit ich aufwenden kann, verspreche also nichts!
Reply
#2
Probiers einfach mal, mal sehen, wie die Resonanz so ist. Aber finde ich klasse!
(Und zeigt mir mal wieder, dass ich mich dringend mal mehr damit beschäftigen sollte...)
Reply




Contributors: B1u3 (1) , Strappado (1)