Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

yizyif
Girls Christmas Santa Claus Cosplay Dance Costume Shiny Metallic Sleeveless Gymnastics Leotard Ice Skating Performance Jumpsuit
$158.35-40%

mummy bondage
PU Leather Jacket Straight Arm Binder Half-Body Strict Sack Restraint Leg Tight Dress Sleeve mummy Arm hip Bondage Bondage Game
$37.18-20%

pantyhose bodysuit
Glossy Shiny Pantyhose Separate Finger Bodystocking Double Zipper Open Crotch Bodysuit Tight Sexy Transparent Conjoined Jumpsuit
$28.53-30%

penis pump
Male Penis Pump Manual Penis Enlarger Sex Toys For Man Vacuum Pump Male Masturbation Penile Bigger Trainer Adults Sex Products
$7.18

XCKNY swimsuit
XCKNY satin glossy swimsuit purple swimsuit sexy glossy oily tight elastic silky one-piece swimsuit hot spring swimsui
$45.35-30%

meise
MEISE Brand Men's Wear Tight-Fitting Pants Low Waist Stretch-Fabrics Package Legs Add wool Keep Warm Skinny Casual Pencil Pants
$60.50-41%

gaff panties
Mens Comfortable Underclothes Hiding Gaff Panties Shaping Briefs Crossdress Underwear Transgender Cuecas Masculinas
$64.38-40%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Spanking machine
Spanking machine
€159.95

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


Nouvelle session de self bondage
#1
Bonjour je suis nouveau sur le forum et je cherche de nouvelles idées de session est-ce pourriez vous me donner des idées.(une session de plusieurs heure😉)                                           Le matériel: chaussures ballet/ talon aiguille / robe latex/ body/ plusieurs corset/ bâillon/bandeau / pince à téton/ poignet en cuir/sangle/ corde/ plusieurs cadenas/culotte en latex avec gode
Reply
#2
Bonjour baptiste, ici, tu as plus de chances d'obtenir une réponse en postant dans la langue de "chat qui expire".
Si tu cherches des idées, il y a une section "Self-Bondage" avec des sous sections "Self-Bondage Techniques", une autre "Self-Bondage Session ideas, requests and fiction" . Tu peux t'aider avec google translate. Tu peux m'envoyer un mail privé si tu as besoin d'aide.
Reply
#3
Je te remercie pour ta réponse
Reply




Contributors: Baptiste (2) , estanton (1)