Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

2024 chastity
2024 New Male Negative Chastity Cage Device Penis Bondage Cock Cage Penis Lock 성인용품 Sex Toys with 4 Size Rings Adult Sex Toys18+
$49.66-45%

latex zentai
Faux Leather Sexy Lingerie Wetlook Catsuit Jumpsuit for Men Short Sleeves Zipper Open Crotch Zentai Leotard Plus Size XL 2XL 3XL
$135.47-15%

bimbo sissy
Bimbo Sissy Design Cotton Slim Fit Crop Top Swinger Humorous Flirting Sexy Tank Tops Hotwife Funny Naughty Sports Camisole
$43.56

soronssy
Shiny T-back Bikini Thong Bottom Girl Sexy G-string Swim Women Trunks Beachwear Brazilian G String Biquini Bottoms Suit Panties
$96.78

hypnosis device
Microcurrent USB Charging Holding Sleep Aid Instrument Portable Hypnosis Instrument Massager Relax Pressure Relief Sleep Devices
$127.39-37%

eilyken high heels
Eilyken Fashion Black Platform Pumps Women Ultra High Stiletto Heels Peep Toe Party Stripper Shoes Zapatos De Mujer
$52.38-50%

high waist faux leather
YiZYiF Sexy Women Lingerie Wet Look Patent Leather Leggings Open Crotch And Open Butt Pants Skinny Stretchy Legging Trousers
$18.40



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Ice self-bondage lock. From 1 hour to 4 hours
Ice self-bondage lock. From 1 hour to 4 hours
from €44.60

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


presentacion
#1
Hola a todos los del grupo, agradezco que me acepten, soy una sissy sumisa casi esclava de 51 años, desafortunadamente sin Amo actualmente soy de Bogotá Colombia deseo aprender ser cada dia mas sumisa, mas entregada y  obediente  y quizás algún día un  Amo negro para una relación D/s
Reply
#2
Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los comics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
Reply
#3
(08 Dec 2019, 18:39 )princesitanatty Wrote: Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los cómics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
gracias cuentame como accedo al foro en español
Reply
#4
(08 Dec 2019, 21:17 )Lauratv Wrote:
(08 Dec 2019, 18:39 )princesitanatty Wrote: Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los cómics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
gracias cuentame como accedo al foro en español
Acá:
https://www.likera.com/forum/mybb/Forum-Espa%C3%B1ol
Reply
#5
Bienvenida a bordo! (por cierto, estudiamo español 😋 )
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Presentación de Natty princesitanatty 6 5,139 16 Nov 2021, 09:55
Last Post: subb44



Contributors: Lauratv (2) , Like Ra (1) , princesitanatty (2)