Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

silicone bodysuit
Fajas Colombiana Original Post Surgery High Compression Shapewear Shaper Bra Post Partum Lift Buttocks Silicone Lace Corset
$55.85-43%

latex leotard
Sexy Men Colorful Faux Latex PU Bodysuit Cosplay Wetlook Maid Tights Zentai Full Body Cover Bodysuit Night Club Outfits Leotard
$116.55-50%

transparent swimsuit
2024 Sexy Transparent Mesh Swimwear Women Plu Size Swimsuit Female Two Pieces Bathing Suit Skirt Beachwear Swimming Suit Bathers
$17.70

anal training
VaHppy Glass Anal Plugs Sex Toys Threaded 4 Styles SM BDSM Large 14 5CM Adult Products for Couples Masturbator Dilation Training
$5.65-2%

anal training
Butt Plug with Tunnel,Silicone Buttplug Analplug Butplug Dilatation,Anal Training Trainer Dilator Stopper,Ass Anus Sex Toys
$4.63

larpgears
Handmade Sexy Women's Latex Rubber Thong Panties with Black Trim Plus Size Custom Made
$30.25

tiaobug sissy
Mens Kawaii Stain Dress Sweet Sissy Cosplay Costumes Cute Puff Sleeve Turn-Down Collar Midi Dress Pink Bowknot Ruffle Dress
$28.35-31%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Ice self-bondage lock. From 1 hour to 4 hours
Ice self-bondage lock. From 1 hour to 4 hours
from €44.60

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


presentacion
#1
Hola a todos los del grupo, agradezco que me acepten, soy una sissy sumisa casi esclava de 51 años, desafortunadamente sin Amo actualmente soy de Bogotá Colombia deseo aprender ser cada dia mas sumisa, mas entregada y  obediente  y quizás algún día un  Amo negro para una relación D/s
Reply
#2
Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los comics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
Reply
#3
(08 Dec 2019, 18:39 )princesitanatty Wrote: Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los cómics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
gracias cuentame como accedo al foro en español
Reply
#4
(08 Dec 2019, 21:17 )Lauratv Wrote:
(08 Dec 2019, 18:39 )princesitanatty Wrote: Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los cómics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
gracias cuentame como accedo al foro en español
Acá:
https://www.likera.com/forum/mybb/Forum-Espa%C3%B1ol
Reply
#5
Bienvenida a bordo! (por cierto, estudiamo español 😋 )
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Presentación de Natty princesitanatty 6 5,143 16 Nov 2021, 09:55
Last Post: subb44



Contributors: Lauratv (2) , Like Ra (1) , princesitanatty (2)