Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

mummy "bondage"
Elastic Stockings Mummy Full Body Tight Bondage Bundled SM Tights Jumpsuit Pantyhose Sleeping Bag Tights Lenceria Bodys Sexy
$82.10-52%

leather glossy bodycon dress
Glossy PVC Leather Sexy Bodycon Mini Dress Ruffle High Collar Buckle Sleeveless Slim Sheath Dress Party Clubwear
$79.62-53%

"amoresy"
AMORESY Men Glossy Satin One Piece Tights Front Zipper Long Sleeve Spandex Sports Jumpsuit Fitness Gymnastics Overalls Bodysuits
$390.83-10%

adult pvc lockable dress sissy party
French Sissy Clothing Long Sleeved with Apron Clothing Maid PVC Dress Crossdresser Party Lockable Uniform Adult Little Girl Cos
$145.54-35%

"lip plump"
Lip Plumping Balm for extremely Plump Lips
$1671.01-95%

chren layout
Car Steering Wheel Cover Leather 38cm For Toyota Corolla Fortuner Sequoia Auris Avensis YARIS Vios Celica 86 Rav4 4Runner C-HR
$15.27-5%

"zentai"
Halloween Spider Cosplay Costume Zentai Bodysuit Men Kids Spiderman Suit Party Jumpsuits
$425.92-56%

To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.

Magnetic lock for self-bondage
Magnetic lock for self-bondage
€145

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.

presentacion
Hola a todos los del grupo, agradezco que me acepten, soy una sissy sumisa casi esclava de 51 años, desafortunadamente sin Amo actualmente soy de Bogotá Colombia deseo aprender ser cada dia mas sumisa, mas entregada y  obediente  y quizás algún día un  Amo negro para una relación D/s
Reply
Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los comics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
Reply
(08 Dec 2019, 18:39 )princesitanatty Wrote: Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los cómics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
gracias cuentame como accedo al foro en español
Reply
(08 Dec 2019, 21:17 )Lauratv Wrote:
(08 Dec 2019, 18:39 )princesitanatty Wrote: Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los cómics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
gracias cuentame como accedo al foro en español
Acá:
https://www.likera.com/forum/mybb/Forum-Espa%C3%B1ol
Reply
Bienvenida a bordo! (por cierto, estudiamo español 😋 )
Reply

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Presentación de Natty princesitanatty 6 5,548 16 Nov 2021, 09:55
Last Post: subb44

Contributors: Lauratv (2) , Like Ra (1) , princesitanatty (2)