Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

soronssy
Satin Swimwear Mens Swimsuit Glossy Silk Bulge Pouch String Thongs Mini Bikini Bottom Underwear Low Waist Swimwear Bath Panties
$86.95-29%

latex bondage
Suspender Skirt Bondage PU Leather Sexy Lingerie Women Backless Bare Breast Hot Erotic Underwear Ladies Spandex Female Bodysuit
$5.42-28%

tiaobug sissy
Tiaobug Mens Pure Lace up Butterfly Embroidery Low Rise G-strings Cross-Dresser Sissy Underwear Sexy Contour Pouch T-back Thongs
$19.19-40%

gothic lolita
Japanese Gothic Lolita Letter Print Leg Warmer Y2K Women Girl Punk Leg Warmer Stockings Harajuku Ladies Foot Socks Leg Warmers
$133.83-39%

stainless steel penis
FRRK Girdle Design Metal Chastity Cage for Men Stainless Steel Small Male Cock Stealth Lock Device Adults Toys BDSM Shop
$39.18-39%

leather pencil skirt
Fashion Women Solid Color High Waist PU Leather Midi Skirt Lace-up Side Button Slim Skinny Pencil Skirt for Ladies Streetwear
$186.75-34%

shapewear
Women's Body Shaper Compression Bodysuit One Piece Backless Shapewear With Bra Corset Slimming Underwear Black Beige
$10.41-4%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Electronic selfbondage and chastity box
Electronic selfbondage and chastity box
€69.90

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


presentacion
#1
Hola a todos los del grupo, agradezco que me acepten, soy una sissy sumisa casi esclava de 51 años, desafortunadamente sin Amo actualmente soy de Bogotá Colombia deseo aprender ser cada dia mas sumisa, mas entregada y  obediente  y quizás algún día un  Amo negro para una relación D/s
Reply
#2
Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los comics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
Reply
#3
(08 Dec 2019, 18:39 )princesitanatty Wrote: Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los cómics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
gracias cuentame como accedo al foro en español
Reply
#4
(08 Dec 2019, 21:17 )Lauratv Wrote:
(08 Dec 2019, 18:39 )princesitanatty Wrote: Hola! Bienvenida! El foro tiene una sección en español, podemos conversar ahí. Me gustan los cómics, dibujos, relatos, hipnosis, y fotos de feminización y sumisión.
gracias cuentame como accedo al foro en español
Acá:
https://www.likera.com/forum/mybb/Forum-Espa%C3%B1ol
Reply
#5
Bienvenida a bordo! (por cierto, estudiamo español 😋 )
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Presentación de Natty princesitanatty 6 5,136 16 Nov 2021, 09:55
Last Post: subb44



Contributors: Lauratv (2) , Like Ra (1) , princesitanatty (2)