Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

SXXY
SXXY New Silicone Fantasy Dildo With Knot Monster Flexible Anal Plug Sex Toys For Adult Masturbate Massage G-spot Stimulate Shop
$119.18-61%

Leosoxs lingerie
Women's Slim Bra Sexy Lingerie Seamless Bra Wireless Soft Breathable Bra Red and Black Push-up Bra B C Cup
$53.14

ladyboy
I love ladyboys in Thai T-Shirt cute tops sports fans vintage clothes mens t shirts casual stylish
$84.49

larpgears
Mould Seamless Sexy Woman Erotic Red Latex Lingerie Panties Open Crotch
$25.36-25%

lifelike sex doll
HISMITH 3D Realistic Lifelike Sex Love Doll Elliptical Big Ass Masturbator With Vagina Anal Holes Pussy Toy Adult Toy for Male
$120.85-20%

speerise
Women Ballet Leotards Ruffles Off Shoulder Bodysuits Spandex Gymnastics Swimsuit Dance Costume Skinny Dancewear Ballerinas
$197.23-32%

stainless steel penis
Newest Open Snake Glans Penis Headers Ring Stainless Steel ErectionCock Rings Delay Ejaculation Penisring Dick Sex Toys For Men
$9.63



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Electronic selfbondage and chastity box
Electronic selfbondage and chastity box
€69.90

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


Selfbondage
#1
Hola a tod@s, soy Gaby. Me encanta este sitio ya que  trata sobre dos cosas que me gustan mucho: bondage y selfbondage 😁 . Estoy en este mundillo desde que tengo memoria y cada vez me encanta más. Traté de mantener un blog con mis "aventuras" pero soy algo floja como para mantenerlo actualizado. Si lo quieres lee para saber un poco más de mi pues aquí les dejo el enlace, le puse como nombre "El Placer de las Cuerdas". Ya les digo que lo creé hace un par de años y no le he dado cariño. Les adelanto que ahí no encontrarán nada muy explícito ni gráfico. Más bien es bastante vainilla. Bueno hasta aquí por hoy. Bye.
Reply
#2
Hola Gaby! Bienvenida a bordo!
Reply
#3
Estoy leyendo tu blog. Interesante!
Reply
#4
Hola. Gracias por la bienvenida. Me alegra saber que te gusta mi blog. Me anima a escribir más en el mismo. 😊
Reply
#5
Hola Gaby! Bienvenida! No practico el selfbondage, pero sí me gusta que me aten como juego erótico.
Reply
#6
(26 May 2020, 06:20 )princesitanatty Wrote: Hola Gaby! Bienvenida! No practico el selfbondage, pero sí me gusta que me aten como juego erótico.

...ah que bueno, ya somos dos a las que nos gustan las ataduras.😁

A mi sí me gusta el selfbondage, de hecho por ahí comencé a adentrarme en este mundo.
Reply
#7
(27 May 2020, 20:17 )Gaby Wrote: ya somos dos a las que nos gustan las ataduras.
DOS????????????????

Quote:Board Statistics
Our members have made a total of 40,418 posts in 2,334 threads.
We currently have 8,523 members registered.
Reply
#8
(27 May 2020, 20:55 )Like Ra Wrote: DOS????????????????

LOL tienes razón!!!
Reply




Contributors: Gaby (4) , Like Ra (3) , princesitanatty (1)