Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

1d oil stockings
Oil High 1D Shiny Silky Sexy Silicone Thigh Heel Up Lace Stockings Seam Cuban Transparent Back Women Top Hold Stockings
$81.99-45%

chastity cage
Pink Plastic Chastity Device HT V4/Chastity Cock Cage for Male/ Chastity Belt/Chastity Sex Toy/Chastity Device with Four Rings
$10.31

speerise
SPEERSIE Children Ballet Shorts Girls Jazz Gymnastic Hot Boy Dance for Stage wear Shiny Metallic Hot Boys Exercising Costume
$11.48-25%

chren layout
XCKNY Satin smooth glossy Sexy high elastic gloves swimsuit sports high elastic ice sleeves shiny role-playing dress gloves
$42.19-52%

oshoplive
Gymdolphins Women Seamless Leggings 2024 New High Waist Threaded Skinny Sweatpants Yoga Elastic Tight Fitting Yoga Fitness Pants
$314.48-20%

speerise
SPEERISE Womens Sleevesless Backless Camisole Ladies Unitard with Feet ExerciseSpandex Dance Costumes Soft Body Tight
$33.87-25%

gaff panties
Mens Sissy Briefs Hollow Out Lace See-through Underwear Shaping Underpants Low Waist Hiding Gaff Panties Erotic Lingerie
$31.94-45%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Ice self-bondage lock. From 1 hour to 4 hours
Ice self-bondage lock. From 1 hour to 4 hours
from €44.60

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


Selfbondage
#1
Hola a tod@s, soy Gaby. Me encanta este sitio ya que  trata sobre dos cosas que me gustan mucho: bondage y selfbondage 😁 . Estoy en este mundillo desde que tengo memoria y cada vez me encanta más. Traté de mantener un blog con mis "aventuras" pero soy algo floja como para mantenerlo actualizado. Si lo quieres lee para saber un poco más de mi pues aquí les dejo el enlace, le puse como nombre "El Placer de las Cuerdas". Ya les digo que lo creé hace un par de años y no le he dado cariño. Les adelanto que ahí no encontrarán nada muy explícito ni gráfico. Más bien es bastante vainilla. Bueno hasta aquí por hoy. Bye.
Reply
#2
Hola Gaby! Bienvenida a bordo!
Reply
#3
Estoy leyendo tu blog. Interesante!
Reply
#4
Hola. Gracias por la bienvenida. Me alegra saber que te gusta mi blog. Me anima a escribir más en el mismo. 😊
Reply
#5
Hola Gaby! Bienvenida! No practico el selfbondage, pero sí me gusta que me aten como juego erótico.
Reply
#6
(26 May 2020, 06:20 )princesitanatty Wrote: Hola Gaby! Bienvenida! No practico el selfbondage, pero sí me gusta que me aten como juego erótico.

...ah que bueno, ya somos dos a las que nos gustan las ataduras.😁

A mi sí me gusta el selfbondage, de hecho por ahí comencé a adentrarme en este mundo.
Reply
#7
(27 May 2020, 20:17 )Gaby Wrote: ya somos dos a las que nos gustan las ataduras.
DOS????????????????

Quote:Board Statistics
Our members have made a total of 40,418 posts in 2,334 threads.
We currently have 8,523 members registered.
Reply
#8
(27 May 2020, 20:55 )Like Ra Wrote: DOS????????????????

LOL tienes razón!!!
Reply




Contributors: Gaby (4) , Like Ra (3) , princesitanatty (1)