Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

stainless steel cock
Stainless Steel Male Chastity Device Steel Leather Hanrness Cock Rings Adjustable Penis Rings Delay Ejaculation Sex Toys For Gay
$23.68

penis milking machine
Controles Penis Dildo Vaginttes Breast Sucking Sex Handfree Pussy Licking Toy Accessory For Women Vibrator Men Dirudo Annal
$29.26-34%

2022 chastity
2022 Brand Latest Tshirts For Men 100% Cotton Chastity Is Abuse T-Shirt Short Sleeve O-Neck Casual Tee Shirt 4XL 5XL 6X
$11.98-29%

crossdress cosplay female
Women's None Shiny Flesh Spandex Zentai Glove Fetish Crossdress Men's Cosplay Kigurumi Gloves With Nails Male to Female
$301.29-20%

bimbo sissy
Bimbo Sissy Design Sexy Slim Fit Crop Top Swinger Humorous Fun Flirting Tank Tops Hotwife Funny Naughty Sports Camisole
$6.05-15%

CYOMI
CYOMI Fake Boob Silicone Bodysuit Breast Forms Fake Vagina For Transgender Sissy Drag Queen Male Crossdresser Cosplay C/D/E Cup
$407.87-50%

crossdress
Mens Panties Sissy Crossdress Underwear Sexy Soft Ruffled Skirted Panties Lingerie Sissy Lace Briefs Underwear Thong
$4.91



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


House of self-bondage
House of self-bondage
From €450 per week

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


Selfbondage
#1
Hola a tod@s, soy Gaby. Me encanta este sitio ya que  trata sobre dos cosas que me gustan mucho: bondage y selfbondage 😁 . Estoy en este mundillo desde que tengo memoria y cada vez me encanta más. Traté de mantener un blog con mis "aventuras" pero soy algo floja como para mantenerlo actualizado. Si lo quieres lee para saber un poco más de mi pues aquí les dejo el enlace, le puse como nombre "El Placer de las Cuerdas". Ya les digo que lo creé hace un par de años y no le he dado cariño. Les adelanto que ahí no encontrarán nada muy explícito ni gráfico. Más bien es bastante vainilla. Bueno hasta aquí por hoy. Bye.
Reply
#2
Hola Gaby! Bienvenida a bordo!
Reply
#3
Estoy leyendo tu blog. Interesante!
Reply
#4
Hola. Gracias por la bienvenida. Me alegra saber que te gusta mi blog. Me anima a escribir más en el mismo. 😊
Reply
#5
Hola Gaby! Bienvenida! No practico el selfbondage, pero sí me gusta que me aten como juego erótico.
Reply
#6
(26 May 2020, 06:20 )princesitanatty Wrote: Hola Gaby! Bienvenida! No practico el selfbondage, pero sí me gusta que me aten como juego erótico.

...ah que bueno, ya somos dos a las que nos gustan las ataduras.😁

A mi sí me gusta el selfbondage, de hecho por ahí comencé a adentrarme en este mundo.
Reply
#7
(27 May 2020, 20:17 )Gaby Wrote: ya somos dos a las que nos gustan las ataduras.
DOS????????????????

Quote:Board Statistics
Our members have made a total of 40,418 posts in 2,334 threads.
We currently have 8,523 members registered.
Reply
#8
(27 May 2020, 20:55 )Like Ra Wrote: DOS????????????????

LOL tienes razón!!!
Reply




Contributors: Gaby (4) , Like Ra (3) , princesitanatty (1)