Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

electric shock silicone gag
Erotic Whips Vibrating Penis Ring Strap-Ons Penis Sheath Gay Sex Toys For Men Real Real Pussy Vibr Erection Ring Gag Toysgod
$19.90-35%

rubber latex dress
2020 Sexy Women Latex Rubber Buckle Dress Keyhole Bust Zipper Black PVC Sexy Faux Leather Cupless Vinyl Club Mini Dress
$162.60-19%

aonihua women one
Women Sexy One Piece Swimming Suit For Summer Spa Slim Swimwear Black Color Beach Wear Surfing Bodysuit
$29.03-20%

tiaobug sissy
Tiaobug Mens Adult Rhinestone Metal Chain Exotic Crotchless Flora Embroidered Thongs Sissy Wear Male Low Waist Briefs Underwears
$4.74-29%

sexy
M - XL Plus Size Lace Panties Women Sexy Transparent Underwear Pearl Massage Culotte Femme Open Crotch Thongs G-strings For Sex
$3.25

bondage corset
Women Punk Harness Elastic Sexy Underwear Fashion Bondage Sexy Lingerie Crop Tops Cage Body Harness Cage Suspenders
$25.99-40%

dildo
Rough Beast 28cm Super Big Black Dildo for 3XLR SEX Machine 3Prong Accessorie for Love machine Men and Women Masturbator Sex Toy
$14.83-33%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Ice self-bondage lock. From 1 hour to 4 hours
Ice self-bondage lock. From 1 hour to 4 hours
from €44.60

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.

No activation mail? (Gmail is known for that) Please contact me directly!

We do not have old threads! Feel free to post in any! Regardless the age!


Eerst post
#1
aaaaaaaaaaaaa
Reply
#2
(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: Hallo allemaal!

Mijn eerste post hier!
Welkom! Ik ben de tweede met mijn eerste post in dit forum 😉

(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: voel me wel erg aangetrokken tot de onderwerpen van deze toffe site!

Bedankt, graag gedaan 😉

(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: Selfbondage al eens geprobeerd maar ik voel me toch niet helemaal goed bij het concept van vastzitten tot de release valt/lost/... Ik wil het wel maar het komt er nooit van...

Probeer maar eens zonder de time-release. Denk aan bijvoorbeeld http://www.likera.com/blog/wp/self-bonda...o-not-move Je kan gewoon genieten van de situatie. En je kan altijd eruit (als je wil).

Of ... mmm... even denken... Slapen in selfbondage?

Reply
#3
Hey allemaal,

Ik denk, laat ik hier ook maar even hoi zeggen.
Ik kom hier al een redelijke tijd als lurker, en vond het nu maar eens tijd om een berichtje achter te laten.

Ra, Je site is echt top!

Groeten,

Shibmo
Reply
#4
(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: aaaaaaaaaaaaa
Ik ben benieuwd wat er tussen 31 Aug 2011 20:32 en 08 Apr 2012 22:21 is gebeurt...
Reply
#5
Misschien ook maar even laten weten dat er weer een nederlands sprekende member is bijgekomen 😉
Reply
#6
En weer een! Maar het zal toch meest Engels worden wat ik hier op dit forum kwijt wil 😉
Reply
#7
Als het maar spannend is wat je kwijt wil 😉
Reply




Contributors: Fragzero (1) , gizzmo (1) , herrpee (1) , Like Ra (2) , Shibmo (1) , Warped Wrap (1)