Like Ra's Naughty Forum

Full Version: Eerst post
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
aaaaaaaaaaaaa
(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: [ -> ]Hallo allemaal!

Mijn eerste post hier!
Welkom! Ik ben de tweede met mijn eerste post in dit forum 😉

(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: [ -> ]voel me wel erg aangetrokken tot de onderwerpen van deze toffe site!

Bedankt, graag gedaan 😉

(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: [ -> ]Selfbondage al eens geprobeerd maar ik voel me toch niet helemaal goed bij het concept van vastzitten tot de release valt/lost/... Ik wil het wel maar het komt er nooit van...

Probeer maar eens zonder de time-release. Denk aan bijvoorbeeld http://www.likera.com/blog/wp/self-bonda...o-not-move Je kan gewoon genieten van de situatie. En je kan altijd eruit (als je wil).

Of ... mmm... even denken... Slapen in selfbondage?

Hey allemaal,

Ik denk, laat ik hier ook maar even hoi zeggen.
Ik kom hier al een redelijke tijd als lurker, en vond het nu maar eens tijd om een berichtje achter te laten.

Ra, Je site is echt top!

Groeten,

Shibmo
(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: [ -> ]aaaaaaaaaaaaa
Ik ben benieuwd wat er tussen 31 Aug 2011 20:32 en 08 Apr 2012 22:21 is gebeurt...
Misschien ook maar even laten weten dat er weer een nederlands sprekende member is bijgekomen 😉
En weer een! Maar het zal toch meest Engels worden wat ik hier op dit forum kwijt wil 😉
Als het maar spannend is wat je kwijt wil 😉