Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

anime fetish
Sexy and tight fitting latex underwear Latex Men's Shorts Briefs Underpants Rubber Underwear Shorts Fetish
$326.70-50%

stainless steel cock
Stainless Steel Ball Stretcher Scrotum Metal Penis Lock Cock Ring Male Delay Ejaculation Erection Cock Ring Slave Sex Toy Man
$10.93

telescopic masturbator
Leten THRUSTING-PRO Thrusting High Speed Male Masturbator Machine Automatic Telescopic Vagina Masturbation Cup Sex Toy For Men
$239.06-49%

anime bdsm
New BDSM Bondage Mouth Mask Women Men Leather Fetish Adult Erotic Punk Mask Halloween Cosplay Anime Party Face Masks Sex Gift
$16.58-29%

chastity cage
Lightweight Pink Male Chastity Cage With 4 Ring Small Chastity Device Lock Belt
$18.34

2023 chastity
2023 HT-V5 Chastity Cage Device Male Cock Cage ; 4 Sizes Penis Ring Chastity Penis Lock Bondage Belt Fetish Sex Toys For Man Gay
$61.92

realistic silicone sex doll mannequin
Hip Mature Woman Tits Plug Anal Vigina Masturbates Simple Masturbating Masturbating Vibrator Men Erotics Ans 4d Mamadas
$100.13-33%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Electronic selfbondage and chastity box
Electronic selfbondage and chastity box
€69.90

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.

No activation mail? (Gmail is known for that) Please contact me directly!

We do not have old threads! Feel free to post in any! Regardless the age!


Eerst post
#1
aaaaaaaaaaaaa
Reply
#2
(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: Hallo allemaal!

Mijn eerste post hier!
Welkom! Ik ben de tweede met mijn eerste post in dit forum 😉

(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: voel me wel erg aangetrokken tot de onderwerpen van deze toffe site!

Bedankt, graag gedaan 😉

(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: Selfbondage al eens geprobeerd maar ik voel me toch niet helemaal goed bij het concept van vastzitten tot de release valt/lost/... Ik wil het wel maar het komt er nooit van...

Probeer maar eens zonder de time-release. Denk aan bijvoorbeeld http://www.likera.com/blog/wp/self-bonda...o-not-move Je kan gewoon genieten van de situatie. En je kan altijd eruit (als je wil).

Of ... mmm... even denken... Slapen in selfbondage?

Reply
#3
Hey allemaal,

Ik denk, laat ik hier ook maar even hoi zeggen.
Ik kom hier al een redelijke tijd als lurker, en vond het nu maar eens tijd om een berichtje achter te laten.

Ra, Je site is echt top!

Groeten,

Shibmo
Reply
#4
(31 Aug 2011, 19:32 )Fragzero Wrote: aaaaaaaaaaaaa
Ik ben benieuwd wat er tussen 31 Aug 2011 20:32 en 08 Apr 2012 22:21 is gebeurt...
Reply
#5
Misschien ook maar even laten weten dat er weer een nederlands sprekende member is bijgekomen 😉
Reply
#6
En weer een! Maar het zal toch meest Engels worden wat ik hier op dit forum kwijt wil 😉
Reply
#7
Als het maar spannend is wat je kwijt wil 😉
Reply




Contributors: Fragzero (1) , gizzmo (1) , herrpee (1) , Like Ra (2) , Shibmo (1) , Warped Wrap (1)