Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

tpe penis
Reusable Penis Sleeve with Vibrator Growing 8cm Penis Ring Soft Dick Enlarger for Couple Realistic Thrusting Dildo Adult Sex Toy
$11.62-2%

exotic lingerie
Sexy Lingerie Babydoll dress Body stocking Underwear Chemises Nightgown Sleepwear Tights product erotic sexy lingerie for women
$5.24-4%

panty girdle
MISSMOLY Tummy Control Shapewear Panties for Women High Waisted Body Shaper Underwear Slimming Girdle Panty Shaping Lace Briefs
$6.68-4%

wetlook
Fashion Mens Anti-skid Soft Elasticity Wetlook Patent Leather Thigh High Footed Stockings Clubwear Costume Cosplay Accessory
$16.84-25%

hypnosis device
Microcurrent Pulse massage Stimulation Hypnosis Sleep Aid Insomnia Device CES Relieve Mental Eliminate Anxiety Child Adult Relax
$6.01

XCKNY
XCKNY Satin silky oil glossy sexy high elastic competitive swimsuit matching high elastic ice sleeve shiny dress gloves
$45.42-56%

Foreskin Corrector
Foreskin Ring Skin Friendly Penis Corrector Physical Desensitization TPE Delay Ejaculation Lock Ring for Bedroom Dildo Ring
$4.14-57%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Spanking machine
Spanking machine
€159.95

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


2 new ideas
#1
Ik heb 2 fantastische ideen, waarvan 1 al uitgeprobeerd en 1 nog te doen.

1 De kermis handboeien.

Eigenlijk heel simpel, met een tang de middelste schakel van de handboeien ombuigen zodat je dus een gescheiden handboei setje hebt.
Ik had van ullapopken 3 panty's gekocht maat 60-62, heeeel groot dus en daar een mooi pantypak van gemaakt.
Dat aangetrokken, enkels aan boven benen vastgebonden, mondknevel in en met een pantykousje en ijsklontje de handboeien weer aanelkaar binden en dan de polsen op de rug , handboeien om en 45 minuutjes wachten tot het ijsklontje is ontdooit en de boeien komen weer van elkaar los..
In een soort hogtie liggen voor 3 kwartier is redelijk zwaar maar goed te doen.

2 Dubbel selfbondage,

Deze sessie is een 2e man nodig. Als je zoals ik niemand hebt om bij je een bondage aan te leggen doen we aan zelfbondage.
Nu kan het dus ook zo dat de mensen die zelfbondage doen dat bij alkaar aanleggen. Ik heb er geen evaring mee maar het is een spannend idee.
De 1 bind de ander goed vast en daarna legt hij een zelfbondage aan met time locks of wat hij het prettigst vind. dus diegene die goed vast gebonden is moet dus eerst wachten tot diegene in selfbondage zijn ijsklontjes zijn gesmolten en zichzelf heeft bevrijd en pas daarna de ander los kan maken.. dus das heeel erg extra spannend.
Dit idee moet dus nog uitgewerkt en uitgeprobeerd worden. Suggesties altijd welkom...😊

Ik hoor van je.. gr. jeroen 60 denier
Reply
#2
Hoi Jeroen,

Mijn excuses dat ik je mail nog niet heb beantwoorden. Is het mogelijk of je wat tekeningen of foto's kan bijvoegen?
Ik heb mij eigen ideeën hoe je dat kan doen maar ik weet niet of het gaat werken.

Het tweede idee vind ik erg spannend! Maar waar hoe/kan je de tweede persoon vinden?

For the rest of us who does not speak Dutch yet, I'll translate later 😉

Groetjes,
-LR
Reply
#3
Hoi Ra,

Ik heb de 1e uitgetest en met succes. Het duurde ietswat langer voordat ik loskwam maar dat kwam natuurlijk ook door de kou. Dat heeft ook wel wat in een koude slaapkamer je sessie doen terwijl het buiten vriest.

Het 2e idee, tja ik ben meestal die 2e persoon als je begrijpt wat ik bedoel.

Groetjes jeroen
Reply
#4
(15 Jan 2009, 16:21 )shadow Wrote: Ik heb de 1e uitgetest en met succes.

Ja, dat snap ik. Ik bedoel dat ik niet helemaal begrijp hoe de hele constructie eruit ziet. Een tekeninkje zou wat helpen 😉

(15 Jan 2009, 16:21 )shadow Wrote: Het 2e idee, tja ik ben meestal die 2e persoon als je begrijpt wat ik bedoel.

(15 Jan 2009, 16:21 )shadow Wrote: De 1 bind de ander goed

Aha, dus je hebt de 1e nodig? Dus jij wil geen verantwoordelijkheid? ;-D

Oké, een ander idee. Als de 2e zichzelf los kon maken, bind ie de 1e vast(er) 😉 Een soort straf voor de 1e.

TH, ben je helemaal niet bang voor wat kan gebeuren? Kan je andere mensen vertrouwen?

-------------------------------

From boundanna:

http://www.boundanna.net/html/en_scen_feedme.html

:evil smile: >:-E
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
New self-bondage ideas and help wanted madjack 9 79,108 16 Jan 2011, 23:28
Last Post: boundandgagged69



Contributors: Like Ra (2) , shadow (2)