Like Ra's Naughty Forum

Full Version: BDSM and other courses for 2025 in Aragon (French English Spanish)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
English : Animal training course for 2025 in Aragon
Many people talk about and dream of living like a dog 24/24 and this gives me the idea of organising a breeding and training course in 2025 in our fetishist gîte in Spain.
So I launched the idea of breeding and training human dogs for 3 days in the spring of 2025 in our fetish gîte.

I had a few serious contacts who were willing to give me their telephone numbers and talk about it in person, but I doubted whether I would be able to carry out this project. SO to be sure to have 3 or 4 participants I launched the idea on Fessestivites and I was contacted by 1 submissive who has aeady come to us and 2 Mistresses in couple that I know.

I did not think that my idea of an animalisation course for 2025 in Aragon would be so successful. If all goes well, there should be 6 dogs (submissives), 2 Mistresses and my wife and I as trainers.

During the course, I'll be taking photos so that you can see that this isn't just a fantasy and that there are people who DARE to live out their desire for submission in real life.
It makes me want to organise events at fetish gites.

This first animalisation workshop is SOLD OUT.

.............................

Other 3-day NON STOP courses could be organised.
- Sissification
- Animalisation
- Living in captivity (3 days no more LOL)
- Self-bondage techniques and practices

Do you have any other ideas?

Important details:
1°) There is a charge for these courses (ALL inclusive package of 50 or 80 € per day) because they include: accommodation + meals + equipment and sometimes outfits (my domination is free).
2°) Those who want to take part and come to us must give me a telephone number and agree to talk to me about it in person.
3°) These courses are collective, there is a minimum of 3 people each time.
4°) Sex: I do NOT have sex with participants. They can have sex with each other if they wish.

French : Stage d’animalisation pour 2025 en Aragon

Beaucoup parlent et rêvent de vivre comme un chien en 24/24 et cela me donne l’idée d’organiser un stage type élevage et dressage en 2025 dans notre gîte fétichiste situé en Espagne.

J’ai donc lancé l’idée de faire un élevage et dressage de chiens humains pendant 3 jours au printemps 2025 dans notre gîte fétichistes.

J’ai eu quelque contacts sérieux qui acceptaient de me donner leur numéro de téléphone et d’en parler de vive voix mais je doutais d’arriver à réaliser ce projet. DONC pour être sûr d’avoir 3 ou 4 participants j'ai lancé l'idée sur Fessestivites et j’ai été contacté par 1 soumis qui est déjà venu chez nous et 2 Maîtresses en couple que je connais.

Je ne pensais pas que mon idée de stage d’animalisation pour 2025 en Aragon ait autant de succès. Si tout se passe bien, il devrait y avoir 6 chiens (soumis) 2 Maîtresses ainsi que mon épouse et moi comme dresseurs.

Pendant le stage, je ferai des photos pour vous permettre de voir que cela n’est pas qu’un fantasme et qu’il y a des gens qui OSENT vivre en vrai leurs envies de soumission.

Cela me donne envie d’organiser des événements au gîte fétichistes.

Ce premier stage d’animalisation est COMPLET.

D’autres stages de 3 jours NON STOP pourraient être organisés.
- Sissification
- Animalisation
- Vivre en captivité (3 jours pas plus LOL)
- Techniques et pratiques de selfbondage

Avez-vous d’autres idées ?

Précisions et important :
1°) Ces stages sont payants (forfait ALL inclusive type 50 ou 80 € par jour ) car ils incluent : l’hébergement + les repas + le matériel et parfois les tenues (ma domination est gratuite)

2°) Ceux qui veulent participer et venir chez nous doivent obligatoirement me donner un numéro de téléphone et accepter d’en parler avec moi de vive voix.

3°) Ces stages sont collectifs, il y a 3 personnes minimum à chaque fois.

4°) Sexe : je ne fais PAS de sexe avec les participants. Ils peuvent en faire entre eux si ils le désirent.

Spanish Curso de adiestramiento animal para 2025 en Aragón

Mucha gente habla y sueña con vivir como un perro 24/24 y esto me da la idea de organizar un curso de cría y adiestramiento en 2025 en nuestra casa rural fetichista en España.
Así que lancé la idea de criar y adiestrar perros humanos durante 3 días en la primavera de 2025 en nuestra casa rural fetichista.

Tenía algunos contactos serios que estaban dispuestos a darme sus números de teléfono y hablar de ello en persona, pero dudaba de que pudiera llevar a cabo este proyecto. Así que para estar segura de contar con 3 ó 4 participantes lancé la idea en Fessestivites y se pusieron en contacto conmigo 1 sumisa que ya ha acudido a nosotras y 2 Amas en pareja que conozco.

No pensaba que mi idea de un curso de animalización para 2025 en Aragón tendría tanto éxito. Si todo va bien, debería haber 6 perros (sumisos), 2 Amas y mi mujer y yo como adiestradores.
Durante el curso, haré fotos para que veáis que esto no es sólo una fantasía y que hay gente que se ATREVE a vivir su deseo de sumisión en la vida real.

Me dan ganas de organizar eventos en casas fetichistas.

Este primer taller de animalización está AGOTADO.
Se podrían organizar otros cursos NON STOP de 3 días.
- Sisificación
- Animalización
- Vivir en cautividad (3 días no más LOL)
- Técnicas y prácticas de auto-clausura

¿Tienes alguna otra idea?

Detalles importantes:

1°) Estos cursos tienen un coste (paquete TODO INCLUIDO de 50 u 80 euros al día) porque incluyen: alojamiento + comidas + equipamiento y, a veces, atuendos (mi dominación es gratuita).
2°) Los que quieran participar y venir deben darme un número de teléfono y comprometerse a hablarlo conmigo en persona.
3°) Estos cursos son colectivos, hay un mínimo de 3 personas cada vez.
4°) Sexo: NO tengo relaciones sexuales con los participantes. Pueden tener sexo entre ellos si lo desean.