Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

shibari
Girl Sexy Shibari Boobs Phone Case Transparent For Iphone 13Pro 11 12 Pro Max Mini 6 6s 7 8 Plus X XR XS XSMax SE2020 Cover
$4.83-44%

electric shock silicone gag
Fidget Toys Adulto Xxx Masturbators Masterbate Electric Men's Toys 18 Kegel Balls Powerful Vagina Vibrator Erotic Toys Toys
$337.37-32%

qiui
QIUI Key Pod Chastity Lock APP Remote Control Unlock Timed Penis Cage Adult Games Male Chastity Device Sex Toys For Men Couples
$44.93-32%

Bitysie
Bitysie 2022 Original Transparent Mesh T-shaped Split One-Piece Swimsuit High Leg Cut Leotard Sexual Women Spa Suit Skin
$249.83

thierry bondage
Thierry Adult Couples Games Sexy Chastity Belt Of Bare Breasts, Lady's Body Harness Flirting Slave Bondage Sex Toys For Women
$18.98-20%

oshoplive
Gymdolphins 2023 Summer New Thin Runing Pants High Waist Elastic Mesh Patchwork Leggings For Women Yoga Fitness Sweatpants
$225.57-29%

lifelike sex doll
YUU Lifelike Butt Masturbator for Male Sex Doll Pocket Pussy Dual Channel Artificial Vagina Anus Realistic Ass Masturbation Toys
$957.11-51%



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


House of self-bondage
House of self-bondage
From €450 per week

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


Zur Belebung
#1
Es gibt kaum deutschsprachige Foren über Selbstbondage, da sollte diese Abteilung doch gepflegt werden!

Eine Idee habe ich: Auf Anfrage eines Forenmitglieds habe ich vor einiger Zeit eine Anleitung für die Verwendung eines Bolero-Single-Gloves auf Deutsch übersetzt. Diese werde ich hierher kopieren. Vielleicht übersetze ich auch noch ein paar andere Anleitungen von mir. Wer weitere Übersetzungen möchte (bitte nur Anleitungen, keine Diskussionen oder Geschichten), kann mir eine PN schicken, aber ich weiß nicht, wieviel Zeit ich aufwenden kann, verspreche also nichts!
Reply
#2
Probiers einfach mal, mal sehen, wie die Resonanz so ist. Aber finde ich klasse!
(Und zeigt mir mal wieder, dass ich mich dringend mal mehr damit beschäftigen sollte...)
Reply




Contributors: B1u3 (1) , Strappado (1)