Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

shibari rope bondage bdsm
Rope Bunny Pattern Design Bag Student'S Backpack Shibari Kink Rope Bunny Bdsm Bondage Cute
$48.40-40%

"silicone" "bodysuit"
Mr. Huge Muscle Bodysuit Crossdressing Men Fake Suit Full Bodysuit Man Silicone Monster Chest Cosplay Costumes Chest
$12518.66-50%

lockable dress sissy costume
French Fashion Girl Princess Pink Satin Lace Dress Maid Role Play Sissy Lockable Custom Multi-color
$690.90-13%

latex bondage
1 Pair Wholesale PVC Vinyl Spandex Zentai Long Black/Red Opera Gloves Unisex Latex Bondage Clubwear PVC Gloves
$8.08-29%

lockable dress sissy costume
Sissy Pink Maid Satin Cosplay Lockable Sexy Fluffy Lace Dress Costume customized
$750.20-26%

bodycon pencil dress leather
Sexy Wet Look PU Leather Womens Dresss Bodycon Zip-up Stand Collar Long Sleeve Shiny Party Club Wear Female Dress Clothing
$162.42

sheer see through silky soft gloss
Couple Sexy Thin See Through Silky Soft Gloss Sheer Holographic Transparent Round Neck Loose Top Trousers Private Party Costumes
$39.40-10%

To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.

Spanking machine
Spanking machine
€159.95

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.

Zur Belebung
Es gibt kaum deutschsprachige Foren über Selbstbondage, da sollte diese Abteilung doch gepflegt werden!

Eine Idee habe ich: Auf Anfrage eines Forenmitglieds habe ich vor einiger Zeit eine Anleitung für die Verwendung eines Bolero-Single-Gloves auf Deutsch übersetzt. Diese werde ich hierher kopieren. Vielleicht übersetze ich auch noch ein paar andere Anleitungen von mir. Wer weitere Übersetzungen möchte (bitte nur Anleitungen, keine Diskussionen oder Geschichten), kann mir eine PN schicken, aber ich weiß nicht, wieviel Zeit ich aufwenden kann, verspreche also nichts!
Reply
Probiers einfach mal, mal sehen, wie die Resonanz so ist. Aber finde ich klasse!
(Und zeigt mir mal wieder, dass ich mich dringend mal mehr damit beschäftigen sollte...)
Reply

Contributors: B1u3 (1) , Strappado (1)