The last courses / Les derniers stages

0 Replies, 125 Views

In English and French

I think this will be the last time I run themed courses for singles!

In fact, a lot of contacts (s+s+s+s) and very few registrations.

IT'S NOT PROFITABLE:
- I do the communication (a lot of time)
- I answer all the requests (a lot of time)
- I prepare meals in advance and freeze them (very time-consuming)
- I block off standard rental weeks (with no work to do apart from handing over the keys and visiting the property).

My aim is NOT financial, but to organise nice stays for single people. 

The world is becoming more and more virtual, and there's no point in investing like in the 2000s and 2010s to get things done.

The gîte fétichistes will continue to operate for couples and singles but will no longer organise group courses.

.....................

Je pense que ce sera la dernière fois que je monte des stages à thème pour les célibataires  !

En effet, énormément de contacts (s+s+s+s) très peu d'inscription.

CE N'EST PAS RENTABLE :
- je fais la communication (Beaucoup de temps)
- je réponds à toutes les demandes  (Beaucoup de temps)
- je prépare les repas d'avance que je congèle (Beaucoup de temps)
- je bloque des semaines de location classiques  (sans travail à faire hormis remettre les clés et faire une visite des lieux)

Si mon but n'est PAS financier mais bien d'organiser des séjours sympa pour les personnes seules. 

Le monde devenant de plus en plus virtuel, s'investir comme dans les années 2000 / 2010 pour faire des choses ne sert à rien.

Le gîte fétichistes continuera de fonctionner pour les couples et célibataires mais n'organisera plus de stage collectif

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Life of a Dog courses and stays Gitefétichistes 2 243 30 Jan 2025, 08:46
Last Post: Gitefétichistes
  NOUVEAU des stages au gîte fétichistes en association loi 1901 Gitefétichistes 1 185 21 Nov 2024, 08:38
  BDSM and other courses for 2025 in Aragon (French English Spanish) Gitefétichistes 0 154 02 Nov 2024, 06:26