Like Ra in latex catsuit, latex mask and high heels
Like Ra's Naughty Playground

crossdress cosplay female
Dokier Realistic Silicone Female Gloves Hand Gloves Veins Skin Female Gloves For Crossdresser Cosplay
$217.78-52%

drozeno
DROZENO Satin silky oil sexy briefs for men low-rise briefs sexy men's thong bright raised upswing pocket underwear glossy silk
$51.90-4%

mouth gag
C Shape Dental Mouth Opener , 10pcs Mouth Gag Dental Orthodontic Tool Intraoral Cheek Lip Retractor Mouth Spreader Lip Opener
$31.18-4%

lip plump
3 Colors Volumizing Lip Gloss Autumn/Winter Moisturizing Lips Glaze Plumping Mirror Glossy Lipstick for Women Sexy Lips Makeup
$97.15-50%

pvc stockings
PVC Leather Wetlook Sexy Stockings Night Club Knee High Socks Women Oil Shiny Stockings Sexy Lingerie Latex Hosiery
$8.46-39%

headphone sleeping mask
Fone Bluetooth Earphones Sports Sleeping Headband Elastic Wireless Headphones Music Eye Mask Wireless Bluetooth Headset Headband
$10.87-54%

Leosoxs lingerie
2024New Lingerie Top Crop Sexy Women's Lace Floral Bralet Bra Bustier Back Closure Bandeau Crop Top Padded Bra Bralette Straples
$36.28



To view Aliexpress you might need to switch your mobile browser to the Desktop version.


Electronic selfbondage and chastity box
Electronic selfbondage and chastity box
€69.90

If you would like to use search functions, view hidden archives or play games, please consider registering.


Nouvelle session de self bondage
#1
Bonjour je suis nouveau sur le forum et je cherche de nouvelles idées de session est-ce pourriez vous me donner des idées.(une session de plusieurs heure😉)                                           Le matériel: chaussures ballet/ talon aiguille / robe latex/ body/ plusieurs corset/ bâillon/bandeau / pince à téton/ poignet en cuir/sangle/ corde/ plusieurs cadenas/culotte en latex avec gode
Reply
#2
Bonjour baptiste, ici, tu as plus de chances d'obtenir une réponse en postant dans la langue de "chat qui expire".
Si tu cherches des idées, il y a une section "Self-Bondage" avec des sous sections "Self-Bondage Techniques", une autre "Self-Bondage Session ideas, requests and fiction" . Tu peux t'aider avec google translate. Tu peux m'envoyer un mail privé si tu as besoin d'aide.
Reply
#3
Je te remercie pour ta réponse
Reply




Contributors: Baptiste (2) , estanton (1)